background

Sunday 16 October 2011

DIA selalu di sisi..

Ya ALLAH....
ketika hatiku menangis,hanya kau saja yg tahu..

Ya ALLAH....
ketika dia meninggalkan aku sendiri
... ketika dunia tiada simpati,Kau tetap mendengar rintihanku
padaMU tempatku menagih kasih
ketenangan kurasa mendekatiMU
syahdu malam tak terasa sunyi

Ya ALLAH....
ketika aku dalam kepayahan,dalam kesendirian dihimpit cubaan
kau beri aku kesedaran,pengalaman mengajar kematangan
lantas kau membuka pintu hatiku,untuk memberi kemaafan

Ya ALLAH.....
ketika aku buntu
kau berikan aku kekuatan,kau tunjukkan aku jalan
kau tak berikan aku sendirian

Ya ALLAH.....
yang maha pengasih,rahmatMU tak terkira
syukurku melangit pun tak tercapai
sungguh aku merasa berdosa kerana dulu sering lalai
semoga penyesalanku kau terima....

No comments:

Post a Comment