background

Tuesday 11 October 2011

1 hari 1 ilmu..

Pengalaman membuatkan saya berubah..kekecewaan lebih mematangkan fikiran..penghinaan menguji erti kesabaran..kesalahan membuatkan saya lebih berhati-hati untuk menghadapi hari yang akan datang..disisihkan membuatkan saya sedar akan kekurangan..keikhlasan membantu saya meneruskan perjuangan. Kenikmatan mencintai MU menarik minatku untuk lebih berusaha. Alhamdulillah..setelah di beri dugaan saya masih di beri kekuatan.

"1  Hari 1 Ilmu"

Sungguh  mudah utk kita faham. InsyaALLAH..Alhamdulillah..saya di beri hidayah dan tertarik dengan ungkapan ini. Saya cuba semat dan tekad dalam diri saya supaya dalam 1 hari tu saya akan dapat satu ilmu yang baru..yang boleh saya faham..saya ingat dan saya amal. Saya percaya bermula dari 1 ini lah saya boleh menambahkan ilmu saya. Pada saya yang baru hendak mendalami ilmu2 agama ini..1..sedikit..kecil..semua itu tidak perlu dikisahkan asalkan saya faham dan amalkan apa yang sy tahu.
Sebelum terlambat..Jom kita mencari ilmu dan beramal togede-togede....

HIDAYAH bukan untuk ditunggu tetapi DICARI.

No comments:

Post a Comment